Code: 09 57

Week177
4 Weken529
Waarborg100

Tarief excl. machinebreukregeling 10% (*verplicht voor particulieren)

Huur de Rapid Mondo Bodemfrees in Houthalen, Sint-Truiden en Seraing - Eurorent

Beschrijving:

Bij Eurorent bieden we de Rapid Mondo bodemfrees te huur aan op onze locaties in Houthalen, Sint-Truiden en Seraing. De Rapid Mondo bodemfrees is een krachtig en veelzijdig hulpmiddel voor het bewerken en beluchten van de grond, ideaal voor tuiniers, hoveniers en professionals die op zoek zijn naar efficiënte grondbewerkingstechnieken. De basis van de Rapid Mondo waarop dit toebehoren past heeft code 09 49. Dit kan u ook huren bij Eurorent.

Kenmerken van de Rapid Mondo Bodemfrees:

• Krachtige prestaties: Uitgerust met een sterke motor, levert de Rapid Mondo bodemfrees voldoende vermogen om zelfs in de meest compacte grond te werken.
  • Verstelbare diepte: Met een instelbare diepte-instelling kunt u de bodemfrees aanpassen aan uw specifieke behoeften, of het nu gaat om het losmaken van de grond voor het planten of het voorbereiden van de bodem voor bestrating.
  • Compact en wendbaar: Ondanks zijn kracht is de Rapid Mondo bodemfrees compact en gemakkelijk te manoeuvreren, zelfs in kleine tuinen of krappe ruimtes.
  • Duurzaamheid: Gebouwd met hoogwaardige materialen, biedt de Rapid Mondo bodemfrees duurzaamheid en betrouwbaarheid voor langdurig gebruik.

Toepassingen van de Rapid Mondo Bodemfrees:

• Tuinieren: Ideaal voor het voorbereiden van de grond voor het planten van bloemen, groenten, struiken en bomen.
  • Gazonrenovatie: Perfect voor het verwijderen van oude graszoden en het losmaken van de grond voor het zaaien van nieuw gras.
  • Landscaping: Handig voor het egaliseren van de grond en het creëren van vlakke oppervlakken voor terrassen, opritten en paden.

Kies voor Eurorent voor de huur van de Rapid Mondo bodemfrees en ontdek de voordelen van dit krachtige hulpmiddel voor al uw grondbewerkingstaken. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie of om de Rapid Mondo bodemfrees te huren op een van onze locaties in Houthalen, Sint-Truiden en Seraing!

Breedte 70 cm

Gewicht 55 kg

Niet gevonden wat je zocht?

Stuur ons vrijblijvend een mailtje. We helpen je graag verder.

Solutions
Service & Support
Safety
Sustainability
Solutions(Co+)

Wij adviseren u de optimale oplossing in verhuur en verkoop.

Service & Support(Co+)

Wij geven u graag betrokken ondersteuning & ontzorging op maat.

Safety(Co+)

Wij beschermen uw veiligheid en welzijn met zorg.

Sustainability(Co+)

Duurzaam samenwerken staat centraal in onze aanpak.