Toggle Nav

FILTER OP CATEGORIE

Eurorent Verhuur vernieuwt online: van website naar webshop

Eurorent Verhuur zet zich in om het huurproces zo eenvoudig mogelijk te maken voor haar klanten. Vanaf vandaag kunt u daarom elke machine uit ons assortiment rechtstreeks op onze website huren.

Iedereen huurt bovendien eenvoudig op de nieuwe Eurorent Verhuur website. Zowel kleine bedrijven, grote bedrijven als particulieren. Dat doen we met een opgefrist design en duidelijke informatie rond onze machines, technische fiches en transparante tarieven.

Bij de nieuwe website hoort bovendien een vernieuwde aanpak. In 2018 zetten we ons bij Eurorent Verhuur meer in op online media. We hebben ons voorbereid om volop te communiceren via social media, e-mail en onze eigen blog. Om u zo op elk moment nuttige informatie en interessante content te brengen.

Mobielvriendelijkheid

46,5% van alle bezoeken aan eurorent-verhuur.be kwamen van smartphones en tablets. We besloten daarom onze website te herbouwen met grote focus op mobielvriendelijkheid. U zult merken dat de website zich aanpast naargelang de grootte van uw scherm, en dat alle informatie en functies mobiel beschikbaar zijn.

De catalogus, die downloadt u op elke pagina en op elk toestel. Zo heeft u altijd een digitale kopie bij de hand, ook voor de momenten zonder internetverbinding.

De huurfunctie, ook die werkt op mobiele toestellen.

Met een verbeterde online aanpak geniet u bij Eurorent Verhuur van service, kwaliteit en snelheid over de hele lijn. Zowel online als offline.

PS: Bekijk naast ons ruime aanbod aan machines ook zeker deze pagina’s eens:

Ons verhaal

Onze werkwijze