Al dertig jaar lang staat Eurorent dicht bij haar Limburgse en Luikse klanten.

Onze missie.

Eurorent is de vakexpert voor verhuur en verkoop van machines en toebehoren voor al uw kleine en grote projecten waar persoonlijk advies, ondersteuning en ontzorging centraal staan.
In het belang van onze klanten bieden wij de meest kostefficiënte oplossingen aan waarbij we veiligheid en duurzaamheid niet uit het oog verliezen.

Contacteer ons >

Kernwaarden
✓ Deskundigheid (eerlijkheid)

Wij vinden het heel belangrijk om onze klanten professioneel, onderbouwd en eerlijk de optimale oplossingen te adviseren waarbij ze gerust kunnen zijn dat de machines in alle veiligheid doen wat ze moeten doen om hun opdracht te vervullen. Wij verwachten van iedereen van het team dat ze zich profileren als een expert die vanuit een grote kennis van zaken verder kijkt dan de producten op zich en zoekt naar echte oplossingen voor de klant.

✓ Betrokkenheid (persoonlijke aanpak/hulpvaardigheid/klantgerichtheid)

Wij willen vanuit een grote betrokkenheid en persoonlijke aanpak meedenken met onze klanten en hen optimaal ontzorgen. Klantgericht denken vertrekt bij ons vanuit een groot vakmanschap in combinatie met een vergaande kennis van de klant én de markt.

✓ Bezieling (collegialiteit/enthousiasme)

Wij willen dat klanten én collega’s de familiale spirit voelen doorheen het ganse bedrijf en co-creëren, samenwerken en open communiceren. Wij vinden het belangrijk dat iedereen met grote goesting en enthousiasme werkt aan het helpen en ontzorgen van klanten en collega’s.

✓ Proactiviteit (vooruitziendheid)

Wij vinden een proactieve mindset heel belangrijk waarbij iedereen heel vooruitziend denkt vanuit oplossingen gedurende de ganse klantreis. Zowel voor, tijdens als na de aankoop/huur van producten en levering van de diensten willen wij alert zijn voor de wensen, noden en behoeften van de klanten. Om klantgericht te innoveren willen wij in de toekomst ook alerter zijn voor extra oplossingen die wij kunnen bieden met de bestaande producten en diensten, maar ook voor oplossingen waarvoor wij kunnen doorverwijzen naar externe experts om onze klanten integraler te helpen vanuit ons netwerk.

✓ Resultaatgerichtheid (ambitie)

Wij gaan bij Eurorent voor een gezamenlijke groei waarmee zowel de klanten als wij resultaten bereiken en er beter van worden. Door te denken vanuit oplossingen en aandacht te besteden aan ecosystemen met aanvullende partners zorgen wij dat samenwerken met Eurorent 1 + 1 = 11 wordt voor alle stakeholders. Intern vinden wij het ook belangrijk om aandacht te besteden aan eerlijke upsell, cross-sell en aan verbeteringen waardoor de kosten dalen en de opbrengsten stijgen met een positief effect op de resultaten van iedereen.

Onze pijlers

Wij bij Eurorent werken actief rond vier pijlers: Co+ Solutions, Service & Support, Safety en Sustainability.

Solutions
Service & Support
Safety
Sustainability
Solutions(Co+)

Wij adviseren u de optimale oplossing in verhuur en verkoop.

Service & Support(Co+)

Wij geven u graag betrokken ondersteuning & ontzorging op maat.

Safety(Co+)

Wij beschermen uw veiligheid en welzijn met zorg.

Sustainability(Co+)

Duurzaam samenwerken staat centraal in onze aanpak.

Contacteer ons

Meer nog, dit Co + principe is een belofte aan al onze klanten, dat we grote aandacht besteden aan het bieden van:

• Co- creation (oplossingen bieden, betrokkenheid en persoonlijkheid)
  • Comfort (service op maat, ontzorging, goede communicatie en begeleiding)
  • Control (opvolging, probleem oplossend werken)

Klanten­segmenten

Aannemers (bouw)

Eurorent, uw bouwpartner. Kwalitatieve machines en materiaalverhuur voor elk bouwproject. Efficiëntie in elke stap van uw constructie.

Evenementen

Maak van uw evenement een succes met Eurorent. Van klein tot groot, wij leveren de infrastructuur en apparatuur die uw evenement onvergetelijk maken. Uw feest, onze expertise.

Openbare besturen

Betrouwbaar voor openbare instellingen. Eurorent biedt oplossingen op maat voor scholen en overheden. Van klasinrichting tot facilitaire ondersteuning, wij staan paraat.

Logistiek en industrie

Optimaliseer uw bedrijfsprocessen met Eurorent. Heftrucks, magazijninrichting en meer. Logistieke ondersteuning voor een vlotte operatie in de industrie.

Particulier

Uw project, ons assortiment. Eurorent helpt particulieren met de juiste tools voor renovaties, feesten en persoonlijke projecten. Maak van elke onderneming een succes met onze ondersteuning.

Goede service en correcte prijzen. Vriendelijke medewerkers die een duidelijke uitleg geven van de toestellen. Ook altijd behulpzaam aan telefoon indien er toch hulp nodig moest zijn.
Dimitri W.

Top machines, vriendelijke service!

Johan B.

Heel goede service, vriendelijke mensen, gezonde zin voor humor en hulpvaardig

Els C.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nieuwigheden bij Eurorent. Ontvang regelmatig updates over nieuwe producten, exclusieve aanbiedingen en handige tips die je werk vergemakkelijken.

Machine rental & sales experts.