NIEUWKOMERS!! Graafmachine 8 ton met tiltrotator code 70 55

25/01/2024

Nieuwkomers!! Graafmachine 8 ton met tiltrotator. Wij blijven steeds zoeken, hoe we ons verhuurgamma kunnen optimaliseren aan de noden van onze klanten. Zo ook deze uitbreiding van de vloot graafmachines met tiltrotator.

In de wereld van de bouw en grondverzet spelen graafmachines een essentiële rol, en Kubota staat bekend om het leveren van hoogwaardige machines die voldoen aan de eisen van professionals in de industrie. Een uitstekend voorbeeld van innovatie en efficiëntie is de Kubota graafmachine model KX085-5, een krachtige en veelzijdige machine die is ontworpen om aan de hoogste normen te voldoen.
Te huur bij Eurorent in Houthalen, Sint truiden en Seraing in Limburg en Luik.

Krachtig en Wendbaar

Met een vermogen dat indruk maakt en een compact ontwerp dat gemakkelijk manoeuvreerbaar is, is de Kubota KX085-5 ontworpen om te presteren in diverse omgevingen. Met een krachtige motor levert deze graafmachine betrouwbare prestaties, waardoor het hanteren van zware taken moeiteloos wordt.

Het compacte formaat van de KX085-5 maakt het mogelijk om op locaties te werken waar ruimte beperkt is, zonder concessies te doen aan de kracht en efficiëntie. Dit maakt het een ideale keuze voor stedelijke bouwprojecten en andere situaties waar precisie en wendbaarheid van groot belang zijn.

Geavanceerde Technologie voor Optimaal Comfort en Controle

De Kubota KX085-5 is uitgerust met geavanceerde technologische functies die niet alleen de prestaties verbeteren, maar ook het comfort van de bestuurder verhogen. De ergonomisch ontworpen cabine biedt een ruime en comfortabele werkruimte, terwijl de intuïtieve bedieningselementen zorgen voor een soepele en nauwkeurige bediening.

Met functies zoals een geavanceerd hydraulisch systeem en proportionele bedieningselementen kan de machinist met precisie werken, wat resulteert in efficiënter graven en minder vermoeidheid tijdens lange werkdagen.

Duurzaamheid en Betrouwbaarheid

Kubota staat bekend om de duurzaamheid van zijn machines, en de KX085-5 is daarop geen uitzondering. Gebouwd met hoogwaardige materialen en aandacht voor detail, biedt deze graafmachine betrouwbaarheid in de meest veeleisende omstandigheden.

Het robuuste ontwerp zorgt voor een langere levensduur en minder downtime, wat resulteert in een hogere productiviteit op de bouwplaats. Kubota’s toewijding aan kwaliteit en duurzaamheid blijkt uit elk aspect van de KX085-5.

Milieuvriendelijk en Brandstofefficiënt

In lijn met moderne milieunormen is de Kubota KX085-5 ontworpen met brandstofefficiëntie in gedachten. De geavanceerde motor voldoet aan strenge emissienormen, terwijl de efficiënte brandstofinjectietechnologie zorgt voor een optimale verbranding en lagere uitstoot.

Dankzij deze eigenschappen voldoet de KX085-5 niet alleen aan de milieuvoorschriften, maar biedt het ook kosteneffectieve bedrijfskosten en draagt het bij aan duurzaamheid op de lange termijn.

Conclusie

De Kubota graafmachine model KX085-5 vertegenwoordigt een perfecte balans tussen kracht, precisie, comfort en duurzaamheid. Of het nu gaat om het graven van funderingen, het egaliseren van terreinen of andere grondverzetwerkzaamheden, deze machine staat garant voor topprestaties.

Met zijn geavanceerde technologie, milieuvriendelijk ontwerp en betrouwbare constructie voldoet de KX085-5 aan de hoge verwachtingen van professionals in de bouw- en grondverzetindustrie. Het is een indrukwekkend voorbeeld van Kubota’s toewijding aan innovatie en kwaliteit in de wereld van graafmachines.