Nieuwkomers!! P-GRID Eurorent investeert in de toekomst.

26/01/2024

Eurorent investeert in de toekomst !

Onze meest recente investering is er eentje voor de toekomst en voor onze klanten een noodzaak om nog te kunnen / mogen werken op de werven/projecten van morgen. Wij bieden zowel in verhuur als verkoop de P-grid aan, een hybride battery pack. Deze hybride power unit van onze huisleverancier e-power omvat zowel een battery pack als een stage V 40 KVA generator in 1 component waar ook nog eens het NET kan op aangesloten worden . Het levert 160 KVA en kan een piek aan van 240 KVA .

Willen jullie meer informatie om jullie bouwwerken/ projecten CO2 arm te maken en aan de strengste bouwvoorschriften te voldoen neem dan contact op met onze Internal Sales afdeling : sales@eurorent-verhuur.be of +32 11 804088 .

Zowel onze filiaalmanagers, Salesteam, Aankoop als preventie adviseur en hoofd technische dienst kregen een opleiding. We zijn er klaar voor om onze klanten te informeren en te voorzien van stroom voor de werven en projecten van morgen!