NIEUWKOMERS!! Wacker Neuson EZ50 5 tons graafmachine met tiltrotator

07/09/2023
graafmachine met tiltrotator

Graafmachine met tiltrotator, de Wacker Neuson EZ50

Volle kracht vooruit: de graafmachine met tiltrotator, de minigraafmachine EZ50, beschikt over uitstekende hef- en graafkracht evenals snelle werkcycli. Dankzij de nieuwste technologieën is de uitstoot van deze graafmachine met tiltrotator verminderd en de efficiëntie verhoogd. De krachtige motor van de EZ50 voldoet aan de emissienorm fase 5. De graafmachine overtuigt ook op het gebied van bedieningsvriendelijkheid, met een intuïtief bedieningsconcept en een uitstekend zicht op het werkgebied. Bovendien is de EZ50 een Zero Tail-graafmachine, wat hem ideaal maakt voor werkzaamheden in krappe ruimtes.

Interesse in meer informatie of klaar jouw graafmachine te reserveren? Neem vandaag nog contact met ons op!

Hulp nodig?

Uw succes is onze prioriteit. Aarzel niet om vandaag nog contact met ons op te nemen. Ons deskundige team staat klaar om u te helpen bij het kiezen van de juiste bouwuitrusting en oplossingen voor uw projecten.

Contacteer ons >